Szolgáltatásaink

A coaching egy jelen és jövő orientált módszer, melynek célja, hogy az ügyfél eredményessége növekedjen az általa kitűzött célokban. A coach szerepe ebben az, hogy egy partneri együttműködés során folyamatos visszajelzésekkel, hatékony kérdezéstechnikával és a célt támogató – az ügyfél számára is elfogadható – módszerekkel segítse a cél elérését.

Hogyan kell elképzelni a coachingot?

A folyamat elején történik egy célmeghatározás a teljes folyamatra nézve. A beszélgetés fókuszát minden találkozás során az ügyfél választja meg, a coach pedig abban segíti, hogy lássa, hol tart az aktuális céltól és mit kell tennie annak érdekében, hogy elérje azt. Az ügyfél minden alkalommal egy vállalással távozik az ülésről, amely segíti a cél elérésében. Ehhez van, hogy 1 óra is elég, van, hogy 1,5 óra szükséges hozzá. Egy átlagos coaching folyamat fókuszált és megoldásorientált jellegéből adódóan 10 alkalomnál nem hosszabb.

Milyen esetekben javasoljuk a coachingot?

  • Amikor nem az a cél, hogy lássuk egy jelenség okait, hanem hogy megoldást találjunk rá.
  • Amikor munkahelyi, karrier jellegű elakadásokkal van dolgunk.
  • Amikor vezetői vagy más munkahelyi szerep betöltésével kapcsolatos dilemmák merülnek fel.
  • Amikor egyedül nem találjuk a megoldást egy konkrét problémára.
  • Amikor döntéshozatali nehézséggel küzdünk.